تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ديدار رئيس رسانه ملی با جمعی از مدافعان حرم در شهر حلب سوريه

ديدار رئيس رسانه ملی با جمعی از مدافعان حرم در شهر حلب سوريهبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما؛ رئیس رسانه ملی در پایان بازدید از شهر حلب سوريه، با جمعی از نیروهای مدافع حرم دیدار و گفت و گو كرد و در جریان آخرین دستاوردهای آنان قرار گرفت.

دكتر علی عسكری با تشكر از تلاش های وفادارانه مدافعان حرم گفت: بنده و همه مردم ایران و همه مردم جبهه مقاومت، به وجود شما عزیزان افتخار می‌كنیم و دست همه شما را می بوسیم. 

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینكه حضور مدافعان حرم معادلات جنگ سوریه و تروریست‌ها را برهم زد، گفت: نام شما عزیزان و ایثار و گذشت شما در تاریخ همیشه باقی خواهد ماند.

در این دیدار صمیمانه فرمانده جبهه حلب و تنی چند از نیروهایش به تشریح جزئیات فضای میدانی استان حلب و موقعیت گروه های تروریستی پرداختند.

انتهای پيام/

دكتر علی عسكری با مدافعان حرم در سوريه ديدار كرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ديدار رئيس رسانه ملی با جمعی از مدافعان حرم در شهر حلب سوريه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..