تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی گویاتر از هزار کلام؛ خلیج همیشه فارس

عکسی که بسیار گویاتر از هزار کلام استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید حسن عباسی عکاس هنرمند ایرانی، با انتخاب زاویه و زمان مناسب و خاص، توانست تصویری را خلق کند که دیگر سوالی در مورد تعلق خلیج فارس به ایران نباشد. 

ترکیب رنگ اتفاقی ساحل، موج و دریا  نمایی زیبا از پرچم ایران را ایجاد کرده است. عکاس این اثر، این تلاقی را به فال نیک گرفته و از آن به عنوان سندی برای تثبیت نام فارس بر این خلیج زیبا بهره برده است. گفته می‌شود این اثر تاکنون جوایز زیادی را از آن خود کرده است.

 

 

عکسی که بسیار گویاتر از هزار کلام است

انتهای پیام/

 سندی بسیار زیبا برای خلیج فارس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی گویاتر از هزار کلام؛ خلیج همیشه فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..