تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : اقای روحانی در انتصاب مدیران به گونه ای عمل نکنید که ویرانه ای از ایران برای نسل بعدی بماند – محیط زیست

سلامت نیوز:رئیس شورای راهبردی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان آمل خطاب به رئیس جمهور طی نامه ای سرگشاده نوشت: در انتصاب مدیران و استانداران به گونه ای عمل کنید تا مبادا با انتخاب مدیران ضعیف، ویرانه ای از ایران برای نسل بعدی بر جای گذاشته شود!

به گزارش سلامت نیوز متن این نامه که به امضای رضا شیخ پور رئیس شورای راهبردی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان آمل رسیده آمده است :

به نام آفریدگار زمین

جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور
با سلام و تقدیم احترام در مقطع تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جنابعالی مکرراً با شعار دفاع از حقوق محرومان، محصوران و محذوفان و تجلیل از منزلت آزادی که همگی برآمده از گفتمان اصلاحات است پا به عرصه رقابت گذاشته بودید و آنچنان در دل دگراندیشان، شور و شعف به پا کردید که گاهی گمان می بردیم گوی سبقت را از رئیس دولت اصلاحات در راهبری جبهه تحول خواهان ربودید!

نماینده اصلاح طلبان در مناظره های انتخاباتی نیز آنچنان پر فروغ ظاهر شد که بسیاری از دموکراسی خواهان از تصویر این هماهنگی به چنین تصوری رسیدند که دولت بعدی شما، دولت اصلاحات خواهد بود! حتی پس از انتخابات نیز در ادامه ی سخنرانی های هیجان برانگیز خود آنچنان در دفاع از واگذاری ارکان مدیریت دولت دوازدهم به پاشنه ور کشیده ها، سخن گفتید که باور پیش از انتخابات را برایمان تقویت کرد! اما دیری نپائید که نه تنها تمامی آمال و آرزوهای خیراندیشان برای اصلاح در مدیریت کشور به یأس تبدیل شد بلکه اکنون شاهد هستیم واگذاری بسیاری از مناصب مدیریتی بر اساس ارتباطات مالی صاحبان قدرت و ثروت صورت می پذیرد!

حتما بخوانید :   زیباجو : تجهیز لباس معلمان انگلیسی به دوربین فیلمبرداری

نیک می دانید که گفتمان اصلاحات با پاکدستی و مبارزه با فساد سیاسی و اقتصادی، تبیین می شود؛ اما جای تعجب است که مشاهده می کنیم چگونه مالکان کمپانی های اقتصادی و سرمایه داران و اصحاب قدرت، تصمیم ساز اصلی انتخاب مدیران و استانداران دولت دوازدهم هستند و حتی بعضاً برخی از مناصب مهم به حامیان رقبای حضرتعالی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، واگذار می شود!

به جای اینکه پاکدستی، تخصص، توانمندی و تأیید مجمع روسای ستاد جنابعالی در سطح کشور و استانها، معیار اصلی انتصابات باشد اما ارتباطات اقتصادی ضمن زیر پا گذاشتن اصل تفکیک قوا، انتخاب و انتصاب برخی از مدیران دولت دوازدهم را رقم می زند!

متأسفانه چندی از حذف معصومه ابتکار از صحنه مدیریت محیط زیست کشور و واگذاری مدیریت زیست بوم وطن به حامیان محصولات تراریخته و مدافعان سدسازی و معدن کاوی و واگذاری پارک پردیسان نمی گذرد که با انتخاب های عجیب وزارت کشور برای بسیاری از استان ها مواجه شده ایم!

به عنوان مثال انتظار می رود در ارتباط با چگونگی تعیین استاندار جدید گلستان، شخصاً در محضر افکار عمومی شفاف سازی فرمائید تا شاید حداقل، آسیبی که به باور و اعتماد اصلاح طلبان و حامیان جنابعالی در استان گلستان وارد شده کمی ترمیم شود.

جنابعالی در سال ۹۲ وعده داده بودید که دولت راستگویان و درستکاران را تشکیل خواهید داد اما چهار سال عملکرد برخی افراد نشانی از راستگوئی و درستکاری را برجای نگذاشت به نحوی که علیرغم انتشار اسناد متعددی از تخلفات برخی مدیران استان مازندران طی حداقل یکسال گذشته، نه کسی تنش لرزید و نه حضرتعالی وقعی به انتقادات و اسناد منتشر شده گذاشتید!

حتما بخوانید :   زیباجو : ورزش چه اثری روی خواب‌تان می‌گذارد؟

جناب آقای دکتر روحانی ما به خاطر حمایت از شما، مطالبه سهم و منفعت جناحی برای خود نداریم؛ اما برای اصلاح طلبان قابل تحمل نیست که با انتصاب مدیرانی ضعیف، ثروت های طبیعی و سرمایه های اجتماعی کشور عزیزمان به زوال کشانده شود!

تنها انتظار ما این است که مدیرانی شایسته و خوشنام را برگزینید تا مبادا مدیران ناکارآمد، ویرانه ای از ایران عزیزمان را برای نسل بعدی بر جای گذارند! به عشق وطن از شما درخواست میکنم دوباره به ایران بیاندیشید و اعتماد جوانان و خیراندیشان را از خود و دولت دوازدهم سلب نفرمائید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : اقای روحانی در انتصاب مدیران به گونه ای عمل نکنید که ویرانه ای از ایران برای نسل بعدی بماند – محیط زیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..