تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : شکست ناباورانه چلسی برابر قعرنشین!

ورزش سه: چلسی برابر تیم ته جدولی و بدون امتیاز پالاس با نتیجه ۱-۲ مغلوب شد.

بازی برتری پالاس آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه ۴ به گل برسد اما ضربه زاها با فوق واکنش کورتوا همراه بود.

اما حملات پالاس در دقیقه ۱۲ جواب داد و ضربه کابای بعد از برخورد با آسپلیکوئتا وارد دروازه چلسی شد و گل در نهایت به نام مدافع چلسی به ثبت رسید.

شکست ناباورانه چلسی برابر قعرنشین!

اما در دقیقه ۱۸ چلسی گل تساوی را به ثمر رساند. روی ارسال کرنر فابرگاس از سمت راست، باکایوکو موفق شد با یک ضربه سر دقیق گل تساوی را وارد دروازه پالاس کند.

در دقیقه ۳۲ مارکوس آلونسو می توانست زننده گل دوم چلسی باشد اما ضربه محکم او راهی به دروازه پالاس نیافت.

در اواخر نیمه اول فابرگاس بهترین فرصت را روی یک ضربه ایستگاهی برای گلزنی داشت اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت

شکست ناباورانه چلسی برابر قعرنشین!

اما در دقیقه ۴۵ و روی اشتباه ویلیان، زاها در موقعیت خوبی قرار گرفت و با ضربه ای دقیق برای دومین بار کورتوا را مغلوب کرد تا ۴۵ دقیقه اول با برتری ۲-۱ پالاس پایان یابد.

با شروع نیمه دوم چلسی بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست در دقیقه ۵۰ به گل برسد اما ضربه فابرگاس به دیرک دروازه پالاس برخورد کرد.

دقایقی بعد و روی پاس تاوزند، زاها بهترین فرصت را برای زدن گل سوم داشت اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه ۷۰ و روی پاس فابرگاس، موسوندا می توانست زننده گل تساوی چلسی باشد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه خارج شد.

حتما بخوانید :   زیباجو : مینو رایولا؛ از رستوران داری تا دنیای نقل و انتقالات

در دقیقه ۷۵ و با پاس زاپاکاستا، هازارد از فاصله نزدیک فرصت بسیار خوبی داشت اما ضربه او دقیق نواخته نشد.

در ادامه این پالاس بود که توسط تاوزند صاحب موقعیت شد که به نتیجه نرسید تا در نهایت تیمی که تا این هفته حتی یک گل هم نزده بود مدافع عنوان قهرمانی را مغلوب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : شکست ناباورانه چلسی برابر قعرنشین!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..