تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت ترامپ از سپاه پاسداران/ایران صدها قاسم سلیمانی دارد/پس‌لرزه‌ سخنان ضدبرجامی رئیس‌جمهور آمریکا

وحشت ترامپ از سپاه پاسداران/ایران صدها قاسم سلیمانی دارد/پس‌لرزه‌ سخنان ضدبرجامی رئیس‌جمهور آمریکا

آیت‌الله نوری همدانی در درس خارج خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا اظهار داشت: امروز یک روز خاصی است، چرا که جریانی درباره برجام، آمریکا و عداوت آمریکا به وجود آمده که این سخنان مورد استقبال نوکران آمریکا قرار گرفته است.

وی بهترین معرفی درباره آمریکا را مربوط به امام راحل دانست و افزود: کسی که با فرهنگ امام راحل آشنا باشد می‌داند که آمریکا چگونه کشوری است و امام خمینی (ره) صد عبارت در صحیفه نور درباره آمریکا بیان کرده است.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: از تفکر امام فهمیدیم که هیچ‌وقت دولت آمریکا برای ما قابل‌اعتماد نخواهد بود و در این‌ باره قرآن می‌فرماید "ولاترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار (سوره هود آیه 113)"، و هم‌اکنون از آمریکا ظالم‌تر نیست.

وی با اشاره به توافق برجام و خوشحالی برخی افراد از این توافق ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا گفته بودند که به آمریکا اعتمادی نیست و امروز بار دیگر این موضوع ثابت شد و آمریکا از همان روزهایی که نظام اسلامی شکل گرفت عداوت خود را ادامه داد و از بوش امروز به ترامپ رسیدیم. ترامپ آدمی است که می‌خواهد از خود چهره ترسناک‌تری نشان دهد اما غافل از آن است که ملت ایران را به‌خوبی نشناخته است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به توطئه افکنی‌های دشمنان در دوران قبل و بعد از انقلاب گفت: ایران کشوری است که محمدرضا پهلوی را بیرون کرد اما دشمنان به دنبال برگرداندن مجدد او به ایران بودند همچنین با راه انداختن جنگ تحمیلی هشت‌ساله به دنبال خاموش کردن چراغ انقلاب بودید اما نتوانستید.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر قدرتمندی و عزتمندی ایران اسلامی تصریح کرد: در رأس نظام اسلامی ایران فقیه شجاع، دانا، قدرتمند و با تجربه است که چندین سال است که این کشتی را مقام معظم رهبری کشتی‌بانی کرده است بنابراین با داشتن چنین سکان‌داری از یک‌طرف و داشتن مردم آگاه و بیدار از طرف دیگر که امتحان خود را پس داده‌اند و همچنین با داشتن قدرتی مانند سپاه پاسداران روزبه‌روز بر قدرت نظام اسلامی افزوده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه همه مردم به سپاه علاقه‌مند هستند، خاطرنشان کرد: منافقان، رژیم آل سعود و بهایی‌ها بدانند که آمریکا از آنان پشتیبانی نخواهد کرد چرا که همان آمریکایی که از صدام پشتیبانی کرد همان آمریکا صدام را کشت، از این‌رو صهیونیست‌ها باید بدانند نظام قدرتمند اسلامی ایران یک قاسم سلیمانی دارد که در عراق و سوریه آن‌ها را به ستوه آورده و باید بداند که ایران صدها قاسم سلیمانی در داخل مملکت و سپاه دارد.

وی اظهار داشت: ما به صراحت اعلام می‌کنیم که حرف‌های ترامپ هیچ اثر ندارد چرا که ایران اسلامی کشوری عزتمند و قدرتمند است و سخنان دیشب ترامپ مردم را بیدارتر و متحدتر می‌کند و همه علما، غیر علما به رهبری مقام معظم رهبری در برابر آمریکا و نوکران آمریکا ایستاده است.

پزشکیان: اگر سپاه نبود دشمنان صدها بار ایران را تکه تکه می کردند

همچنین ایرنا نوشت:

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود، دشمنان نظام و انقلاب تاکنون صدها بار ایران را تکه تکه می کردند.

مسعود پزشکیان روز شنبه در شورای ادارای استان آذربایجان شرقی که با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با اشاره به اظهارات و اقدامات دولتمردان آمریکا علیه جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران افزود: در طول سال های پس از انقلاب اسلامی در هر موردی که آمریکا با آن دشمنی کرده، نشان می دهد در آن حوزه به قدرت و ثبات قابل اعتنائی دست یافته ایم که نمونه آخر آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه حملات اخیر ترامپ به نظام و سپاه، لزوم وحدت و انسجام ملی در میان اقشار و طیف های مختلف مردم و مسئولان را ضروری و اجتناب ناپذیر می کند، وحدت ملی و همدلی را نیاز اصلی و مبرم کنونی کشور بیان کرد.

پزشکیان، وحدت و یکدلی را واجب تر از بسیاری از اصول دین برای ایران اسلامی در شرایط کنونی خواند و با تاکید بر اینکه همه باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنند، یادآور شد: برای حصول وحدت کلمه در کشور همه باید از مواضع خود کوتاه آمده و همدیگر را برای مسایل مفت و حاشیه ای متهم نکنند.

امام جمعه تبریز: محبوبیت سپاه پاسداران، ترامپ را به وحشت انداخته است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز با تاکید بر افزایش روز افزون اعتماد مردمی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: محبوبیت و مقبولیت این مجموعه خدمت رسان، رئیس جمهوری آمریکا را به وحشت انداخته است.پ

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه عاشورا، با اشاره به سخن تاریخی امام خمینی (ره) درباره سپاه که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اظهار کرد: یقین بدانید این یاوه ‌گویی‎های ترامپ چیزی از ارزش ها و خدمات بی شائبه و فراموش ناشدنی سپاهیان نکاسته است، بلکه محبوبیت و اعتماد مردم نسبت به این نهاد انقلابی بیشتر نیز شده است.

وی افزود: در کل جهان تنها آل سعود بدبخت و رژیم غاصب اسرائیل از راهبرد جدید آمریکا به خصوص تحریم سپاه استقبال کرده اند که نشان می دهد دولت واشنگتن روز به روز در میان افکار عمومی جهانیان منزوی تر می شود.

آل هاشم ادامه داد: سیاست خارجی دولت آمریکا در چند ماهه اخیر که ترامپ به روی کار آمده است، حکایت از آن دارد که می ‌خواهد ایران را وارد تونلی کند که صدام قبلا وارد آن شد و این اصول سیاست آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران به طور کامل مشخص است.

وی با تاکید براینکه ایران اسلامی به هیچ عنوان جنگ طلب نبوده و نیست، یادآور شد: اما دشمنان ما باید بدانند سپاه و نیروهای مسلح ما جوابی دندان شکن به متجاوزین احتمالی خواهند داد.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند ما در برابر هر تهدیدی جوابی شکننده می ‌دهیم و سیلی محکمی بر صورت آنها خواهیم زد، مردم ایران بار دیگر ثابت خواهند کرد که دوران بزن و دررو در جهان تمام شده است و اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

آل هاشم گفت: دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آنها آمریکا می ‌خواهند دوباره ما را پای میز مذاکره بکشانند اما این امری نشدنی است و ایران تحت هیچ شرایطی بار دیگر پای میز مذاکره نخواهد رفت.

وی ادامه داد: مردم ما از آغاز انقلاب نشان داده‌ اند که هر چه فشار دشمن بر انقلاب و نظام بیشتر شده است، به همان اندازه اتحاد و انسجام ملی در میان مردم نیز بیشتر شده است.

آل هاشم اظهار کرد: سران آمریکا ما را از تحریم نترسانند چون از زمان تسخیر لانه جاسوسی در اویل انقلاب ما در حال تحریم هستیم و در چند سال اخیر این تحریم‌ها تبدیل به جنگ اقتصادی شده بود، بدانید که شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید.

وی با بیان اینکه ما نباید در مذاکرات هسته ای دست دشمن را باز می‌ گذاشتیم، گفت: آنها می ‌خواستند از طریق مذاکره توانایی ‌های ما را که بزرگترین آنها توان نظامی و دفاعی و اقتدار سپاه پاسداران است را از بین ببرند که اطلاع از انبارهای موشک، مکان و میزان قدرت و مقدار کیفی آنها در همین راستا طراحی شده بود.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت ترامپ از سپاه پاسداران/ایران صدها قاسم سلیمانی دارد/پس‌لرزه‌ سخنان ضدبرجامی رئیس‌جمهور آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..