تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیلی جالبی که باعث شد محمد نادری به پرستو صالحی پیشنهاد ازدواج دهد!

ساعت 24-محمد نادری پاسخ واکنش های مردم به شوخی اش با پرستو صالحی را داد.

لایوی پخش می شود. گُروگُر کامنت است که بالا می آید. صاحب لایو پاسخ پرسشهایی راجع به ازدواج نکردشان را می دهند. کِرمی در جان شخصی وول می خورد. به شوخی پیشنهاد ازدواج می دهد. آن شخص در آن لحظه یک درصد هم فکر نمی کند کسی درمیان خیل آن کامنتها کامنت شوخی را دیده و آن را جدی بگیرد ولی بسیاری آن کامنت ها را دیده جدی گرفته برجسته کرده و تیترش می کنند. آن شخص به ... می رود.


نتایج منطقی و غیر منطقی داستان فوق:
یک. درست است با دوستتان شوخی دارید ولی چون برخی معتقدند نباید شوخی داشته باشید پس نباید داشته باشید.

دو. با دوستتان شوخی می کنید. دوستتان به شما زنگ‌می زند و با هم به شوخی تان می خندید. ولی عده ای می گویند بیجا کرده اید شوخی کرده اید. پس بیجا می کنید که شوخی می کنید.

سه. هیچ آدم عاقلی تا به حال به شکل جدی در لایو خواستگاری نکرده است( شاید بعدا بکند ولی تا بحال که نکرده) بنابراین شما می توانید خیلی جدی قیمه را بریزید تو ماستها اما نمی توانید خواستگاری را بریزید در لایوها

چهار. عده ای می گویند لایو جای شوخی نیست. عده ای هم در پاسخ می گویند پس جای چیست؟

پنج. از این پس به عبارتهایی مثل "شوخی خرکی" می توانید عبارت " شوخی لایوی" را هم اضافه کنید.

شش. آدمها دوست دارند شما مثل آنها باشید و اگر نباشید دهانتان را آسفالت می کنند. ولی چون در کل آدمها با هم تفاوت دارند شما نمی توانید مثل همه بوده و رضایت همه را جلب کنید پس تلاش بیهوده نکرده و به جای آن آسفالت مرغوب تهیه کنید.

هفت. برخی هم هستند که شوخی را می فهمند و هم با شوخی، شوخی می کنند. اینها را روی سر گذاشته و حلوا حلوا کنید.

پ.ن : در باره مورد پنج ارجاعتان می دهم به بسیاری از کامنتهای دوپست آخر

سیمرغ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیلی جالبی که باعث شد محمد نادری به پرستو صالحی پیشنهاد ازدواج دهد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..