تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برتری قاطع انگلیس مقابل عراق/ آزتک‌ها حریف ایران شدند

برتری قاطع انگلیس مقابل عراق/ آزتک‌ها حریف ایران شدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی نوجوانان عصر امروز (شنبه) با برگزاری ۲ دیدار در گروه ششم این مسابقات به پایان رسید.

در بازی‌های امروز گروه ششم رقابت‌های جام جهانی نوجوانان، تیم ملی انگلیس با نتیجه چهار بر صفر عراق را شکست داد. آنخل گومز (۱۱) امیل اسمیث راو (۵۷) و دنیل لوادر (۵۹ و ۷۱) برای شاگردان استیو کوپر موفق به گلزنی شدند. با این نتیجه انگلیس ۹ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد. عراقی هم با همان ۴ امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه باقی ماندند.

بر این اساس انگلیس و عراق در مرحله یک هشتم نهایی به ترتیب به مصاف ژاپن و مالی می‌روند.

در دیگر بازی این گروه مکزیک و شیلی به تساوی بدون گل رضایت دادند تا آزتک‌ها به عنوان تیم سوم گروه ششم راهی مرحله بعد شوند و در مرحله یک هشتم نهایی با تیم ملی نوجوانان کشورمان دیدار کنند.

ایران پیش از حضور در رقابت‌های جهانی در دیداری دوستانه مکزیک را شکست داده بود.

انتهای پیام/

حریف شاگردان چمنیان در مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برتری قاطع انگلیس مقابل عراق/ آزتک‌ها حریف ایران شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..