تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست نفت طلائیه مقابل صدرنشین لیگ برتر

شکست نفت طلائیه مقابل صدرنشین لیگ برتربه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛   تیم های نفت طلائیه تهران و پارس جنوبی جم که روز گدشته در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت های لیگ برتر به میدان رفتند، از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) امروز در زمین نفت تهرانسر در دیداری دوستانه مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت شاگردان مهدی تارتار موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهند.

نفت و پارس جنوبی در این بازی از بیشتر بازیکنان ذخیره خود استفاده کردند و در نهایت جمی ها با گل های آلویس نانگ و احسان اسدزادی از سد شاگردان حمید درخشان گذشتند.

پارس اکنون در صدرجدول لیگ قرار گرفته و نفت طلائیه هم در رتبه سیزدهم این رقابت ها ایستاده است.

انتهای پیام/

برتری پارس جنوبی مقابل نفت طلائیه در دیداری دوستانه 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست نفت طلائیه مقابل صدرنشین لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..