تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه‌های جانشینی میثاقیان مشخص شدند

عنایتی، مرزبان،مظلومی گزینه های جانشینی میثاقیان!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نتایج ضعیف تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در ۹ هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر، شنیده می شود مسئولان این باشگاه درصدد انتخاب سرمربی جدید به جای اکبر میثاقیان هستند.

قرار است مدیران سیاه جامگان در جلسه عصر فردا (یک شنبه) خود در دفتر محمدرضا عباسی درباره سرنوشت کادر فنی خود تصمیم گیری کنند.

در این جلسه که با حضور محمدرضا عباسی، علی عباسی، محمدرضا کلایی، نصراله پژمان فر و محمد رویانیان برگزار می‌شود در خصوص سرمربی بعدی تیم تصمیم گیری می شود.

از علیرضا مرزبان، رضا عنایتی و پرویز مظلومی به عنوان گزینه های جانشینی میثاقیان یاد می شود اما تصمیم گیری نهایی در این مورد به جلسه سرنوشت ساز فردا موکول شده است. از طرفی زمزمه هایی هم از تلاش برخی مسئولان باشگاه برای ادامه حضور میثاقیان روی نیمکت قرمز و مشکی پوشان مشهدی دست کم برای یک بازی دیگر به گوش می رسد.

انتهای پیام/

عنایتی، مرزبان،مظلومی گزینه های جانشینی میثاقیان!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه‌های جانشینی میثاقیان مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..