تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب محمدرضا گلزار به اظهارات ضدایرانی ترامپ + فیلم

کتک خوردن اعراب از محمدرضا گلزار به خاطر خلیج فارس+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال سخنان سخیف دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره برجام و خلیج همیشه فارس و استفاده از نام جعلی خلیج ع.ر.ب.ی، سیل عظیمی از واکنش کاربران به سوی او روانه شد. هنرمندان نیز از این قاعده مستثنی نبودند و هر کدام به نوبه خود پاسخی به این موضوع واکنش نشان دادند.

محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس سینمای ایران نیز پس از شنیدن صحبتهای  ترامپ با انتشار قسمتی از یک فیلم که خود در آن ایفای نقش کرده بود، واکنش جالبی نشان داد..

در این ویدیو گلزار با شنیدن نام خلیج ع.ر.ب.ی به نام خلیج همیشه فارس از دهان مرد عرب به شدت عصبانی می شود و او را ادب می کند.

انتهای پیام/

کتک خوردن اعراب از محمدرضا گلزار برای تلفظ اشتباه خلیج فارس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب محمدرضا گلزار به اظهارات ضدایرانی ترامپ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..