تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ شما به اهانت های ترامپ چیست؟

نظر دهید؛ پاسخ شما به اهانت های ترامپ چیست؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره سیاست هایش در قبال ایران سخنرانی کرد و با بیان اتهامات واهی و دروغ علیه کشورمان ، اظهارات توهین آمیز و وقیحانه ای را نسبت به ملت ایران  مطرح کرد و اوج کینه خود  نسبت به مردم کشورمان را با استفاده از لفظی جعلی برای خلیج همیشه فارس نشان داد.

او همچنین قبل از این سخنرانی در نشستی خبری در توهینی آشکار گفته بود : "  امروز می‌خواهم درباره ملتی تروریست صحبت کنم "

موضع‌گیری‌های خصمانه ترامپ علیه ایران خشم مردم و واکنش‌های گسترده کاربران در فضای مجازی  را به همراه داشت.

حال مخاطبان عزیز باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانند پاسخ خود به یاوه گویی ها و اهانت های رئیس جمهور آمریکا را در قسمت نظرات این خبر برای ما ارسال کنند ، تا هزاران نفر دیگر هم جواب آنها به ترامپ را مشاهده کنند.

پس این شما و این هم ترامپ!

نظر دهید؛ پاسخ شما به اهانت های ترامپ چیست؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ شما به اهانت های ترامپ چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..