تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هجوم کاربران ایرانی به اینستاگرام دختر ترامپ + عکس

هجوم کاربران ایرانی به اینستاگرام دختر ترامپ + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شب گذشته در سخنان خود در خصوص برجام و سیاست های آینده این کشور علیه ایران سخنرانی کرد. وی در این سخنرانی ابتدا به سابقه تقابل ایران با آمریکا از زمان انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و ایران را به حمایت از حملات تروریستی علیه اتباع کشورش متهم کرد.

ترامپ حتی جمهوری اسلامی ایران را به پناه دادن به اعضای القاعده در روزهای پیش از حملات 11 سپتامبر متهم کرد و در بین یاوه‌گویی‌هایش از خلیج همیشه فارس با عنوان خلیج عرب یاد کرد.

استفاده از کلمه "خلیج ع.ر.ب.ی" به جای "خلیج فارس" توسط ترامپ، موجب خشم کاربران ایرانی شده و به همین دلیل جمعی از کاربران ایرانی علاوه بر اینکه به صفحه شخصی او در اینستاگرام هجوم بردند، ایوانکا ترامپ دختر وی هم از این هجوم بی نصیب نماند.

در ادامه تعدادی از این واکنش ها را مشاهده خواهید کرد.

 هجوم کاربران ایرانی به اینستاگرام دختر ترامپ+عکس

هجوم کاربران ایرانی به اینستاگرام دختر ترامپ+عکس

انتهای پیام/

حمله کاربران ایرانی به صفحه رسمی ایوانکا ترامپ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هجوم کاربران ایرانی به اینستاگرام دختر ترامپ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..