تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از حضور رئیس رسانه ملی در مناطق آزاد شده از سیطره داعش

تصویری از رئیس رسانه ملی در مناطق آزاد شده از سیطره داعشبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی حملات داعش به سوریه و ایجاد جنگ های داخلی در شهرها و مناطق مختلف این کشور، حلب به عنوان یکی از مهمترین شهرهای سوریه نیز مورد حملات داعش قرار گرفت و تحت سیطره این گروه تروریستی درآمد.

حلب به دلیل موقعیت جغرافیایی و سیاسی به عنوان پایتخت تجاری سوریه نیز شناخته می شود و در شمال این کشور واقع شده است، نیروهای مقاومت نیز در تلاش های پی در پی و مبارزات خود علیه داعش موفق شده اند تا بخش هایی از این شهر مهم را از لوث وجود داعش پاک کنند.

حلب که از سال 2012 میلادی شاهد درگیری های نیروهای مقاومت از دست گروه تکفیری تروریستی داعش است امروز با مدد جانفشانی ها و دفاع جانانه رزمندگان بر علیه داعش رنگ و بوی آرامش را به خود دیده است.

رئیس رسانه ملی نیز به عنوان عالی ترین مقام اجرای کشور حاضر در سوریه  به حلب  سفر کرده است، این خبر را محمدحسین رنجبران مجری سیما در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است: " هنوز بخش هایی از استان حلب درگیر جنگ با تروریست هاست ، اما شهر حلب بعد از شش سال با همه خرابی ها و آوارها آرامشی نسبی دارد امروز دکترعلی عسکری بعنوان عالی ترین مقام اجرایی جمهوری اسلامی به بخش های مختلف این شهر سری زد و به میان مردم مقاوم این شهر رفت".

تصویری از رئیس رسانه ملی در مناطق آزاد شده از سیطره داعش

انتهای پیام/

حضور رئیس رسانه ملی در حلب سوریه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از حضور رئیس رسانه ملی در مناطق آزاد شده از سیطره داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..