تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسانسوری که فقط به طبقه ششم می‌رود

۶۱۴۲۷۲

۱۱۶۶  بازدید

مرد چینی که از شکایت دامادش درباره اینکه چقدر سخت است با پله‌ها به آپارتمان او در طبقه ششم برسد خسته شده بود، یک آسانسور خصوصی ساخت که فقط به آپارتمان او می‌رود.

برترین ها: مرد چینی که از شکایت دامادش درباره اینکه چقدر سخت است با پله‌ها به آپارتمان او در طبقه ششم برسد خسته شده بود، یک آسانسور خصوصی ساخت که فقط به آپارتمان او می‌رود. این مرد که چندین دهه است در طبقه ششم زندگی می‌کند هزگر از اینکه هرروز باید از پله‌های زیاد آن بالا برود شکایت نکرده بود. اما دامادش از اینکه مجبور بود هرروز این کار را کند ناراحت بود و همیشه از خستگی بالا آمدن از پله‌ها ناراحت بود؛ بنابراین مرد چینی تصمیم گرفت کاری کند، بیرون انداختن دامادش از خانه احتمالا او را با دخترش دچار مشکل می‌کرد، بنابراین تصمیم گرفت یک آسانسور شخصی بسازد.
 
فیلم آسانسور شیشه‌ای او که فقط به طبقه ششم می‌رفت و بازمی گشت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و توجه دفتر برنامه ریزی محلی را جلب کرد. این آپارتمان چند دهه پیش ساخته شده بود زمانی که آسانسور در مقررات نبود بنابراین مسئولین به ساکنان اجازه می‌دادند با کسب مجوز از اداره برنامه ریزی آسانسور بسازند. متاسفانه این مرد پروتکل را رعایت نکرد و حالا مسئولین باید تصمیم بگیرند که آسانسور را بردارند یا خیر؛ بنابراین نه تن‌ها سرمایه گذاری این مرد چینی روی آسانسور به خطر افتاده بلکه شاید مجبور باشد دوباره شکایت‌های دامادش را تحمل کند.

آسانسوری که فقط به طبقه ششم می‌رود  آسانسوری که فقط به طبقه ششم می‌رود 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسانسوری که فقط به طبقه ششم می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..