تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا صادقی دفاعیه صادر کرد

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ است  که در 25 مرداد سال 58 در بندرعباس دیده به جهان گشود. ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه‌مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهداو علاوه بر  خوانندگی به کارهایی چون  آهنگسازی، ترانه سرایی، مشغول است.وی اصالتاً  اهل  روستای کریان میناب  است.

 رضا صادقی به علت تزریق آمپول اشتباهی کل بدنش فلج شده و بعد از دوا و درمان پدر و مادر او توانستند بدن او را درمان کنند به جز پاهایش. طی چند روز اخیر خبری در فضای مجازی  مبنی بر محکومیت چند خواننده منتشر شد بر اساس این خبر رضا صادقی و 2 خواننده جوان دیگر به اتهام مشارکت در سرقت ادبی به 2سال حبس تعزیری متهم شدند.

پس از انتشار این خبر رضا صادقی، خواننده سیاهپوش ایران پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر و از حق خود دفاع کرد.

صادقی نوشت:"سلام به همه هواداران و جانانم . جهان هنر و اتفاقاتش هميشه عجيبه و پر از حادثه و سو تفاهـم ، بخصوص در سرزمين ما ، ماجراى جناب اردلان سرفراز و خواندن قطعه ايى از ترانه هايى ايشان .يك مسئله كاملا قانونى هست كه قطعا با توضيح و شفاف سازى حل ميشه . و واقعا مسئله فاجعه نيست كه اينقد بزرگ شده . من زير پست هاى خودم شاهد بى حرمتى ها و حرفهايى بودم كه نسبت به خودم رو ميبخشم چون به ادبيات بعضى جماعت دو رو عادت دارم ، اما لطفا به مردى كه هم سن و سال پدرانمون هست به اسم حمايت جسارت نكنيد .البته كه ميدونم هواداران من فهميده و با درايت هستن و تعدادى هم از علاقه و لطفشون به من شايد كنترل كلام از دستشون رفته .من خواهش ميكنم جانب احترام و رعايت كنيم .
ضمنا ، اينكه گفتم پير مرد قصد توهين نداشتم و ندارم فقط در قاموس ادب پير مرد به عنوان مردى جهان ديده عنوان ميشه . و اينكه با عقايد ايشون هم عقيده نيستم ، عقايد سياسى ايشون هست كه اين يك امر كاملا شخصيه .
اين حكم هنوز به دست ما هم نرسيده و بعد از مراجعه و توضيح مسئله بايد نتيجه گيرى كرد .
من ، سينا و على قطعا به حكم عادلانه احترام خواهيم گذاشت اما انصاف نيست قضاوت بشيم وقتى هنوز دفاعى شنيده نشده از ما در هر حال غرض از اين پست فقط بيان اين مطلب بود كه هر اختلافى دشمنى نيست ."


انتهای پیام/
دلگیری صادقی از قضاوت های ناحق مخاطبانش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا صادقی دفاعیه صادر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..