تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس رسانه ملی از شهر حلب بازدید کرد

رئیس سازمان صدا و سیما از شهر حلب بازدید کردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی؛ علی عسكری رئیس رسانه ملی صبح امروز برای بازدید از شهر مهم و راهبردی حلب وارد این شهر شد و استاندار حلب از وی استقبال كرد.

رئیس سازمان صدا و سیما در این دیدار از بخش‌های مختلف این شهر كه چندی پیش به دست نیروهای مقاومت از دست تروریست‌ها آزاد شد بازدید می‌كند.

علی عسكری بالاترین مقام اجرایی جمهوری اسلامی است كه بعد از آزادسازی كامل شهر حلب از این شهر مهم و راهبردی بازدید می‌كند.

استان حلب كه هنوز در بخش‌هایی از آن درگیری‌ها ادامه دارد از آغاز جنگ تا پایان آزادسازی مناطق اعظم آن ، بیش از نیمی از زیرساخت های خود را از دست داده است.

رئیس سازمان صدا و سیما در گفتگوی كوتاهی با استاندار حلب تاكید كرد: دولت و ملت ایران و در راس همه مقام معظم رهبری پشتیبان مردم و دولت قانونی سوریه هستند و خواهند بود و انشاالله در كنار هم بتوانیم سوریه را با هم بهتر از قبل بسازیم.

وی به عزم رسانه ملی در به تصویر كشیدن مظلومیت مردم سوریه اشاره و تصریح كرد: سازمان صدا و سیما با تمام توان، مقاومت مردم سوریه را به تصویر كشیده و خواهد كشید و راه شهیدانی همچون شهید خزایی را با قدرت ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

بازدید رئیس رسانه ملی از شهر حلب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس رسانه ملی از شهر حلب بازدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..