تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم

۶۱۴۲۳۹

۳۰۶  بازدید

بسیاری از طراحان تئاتر امروزه از اصل «کمتر بیشتر است» پیروی می‌کنند، اما در روزهای قدیم که تئاتر‌ها مجبور بودند با تصاویر متحرک رقابت کنند، اغلب صحنه‌های دقیق و عجیبی با توجه زیاد به جزئیات ایجاد می‌شدند.

برترین ها: بسیاری از طراحان تئاتر امروزه از اصل «کمتر بیشتر است» پیروی می‌کنند، اما در روزهای قدیم که تئاتر‌ها مجبور بودند با تصاویر متحرک رقابت کنند، اغلب صحنه‌های دقیق و عجیبی با توجه زیاد به جزئیات ایجاد می‌شدند. این تصاویر از نمایش‌های تئاتری در برادوی، نیویورک در اوایل قرن بیستم نشان می‌دهد که چه طراحان دقیقی برای ایجاد دنیای داستان روی صحنه کار می‌کردند.
 
در آن روزها، استودیو وندام از هر استودیوی عکاسی دیگری در نیویورک معتبرتر، بهتر و باکیفیت‌تر بود. این استودیو توسط زن و شوهری به نام‌های فلورنس وندام و جورج توماس تشکیل می‌شد. آن‌ها طی سه دهه، بیش از دو هزار عکس از صحنه‌های نمایش تئاتر برادوی گرفتند که بخش عمده‌ای از تاریخ تئاتر نیویورک را نمایش می‌دهد.
 
فلورنس وندام پرتره هنرمندان تئاتر را با لباس‌های صحنه و توماس عکس‌های محصول را ثبت می‌کردند. وقتی توماس در سال ۱۹۴۴ درگذشت، فلورنس تا سال ۱۹۵۰ به تنهایی کار می‌کرد تا وقتی بازنشسته شد و یک مجموعه فوق العاده از تئاتر آمریکا از خود به جای گذاشت. استودیو وندام در سال ۱۹۳۷ آنقدر مشهور شد که موزه نیویورک نمایشگاهی از آثار آن‌ها برگزار کرد که از چاپ گلچین حدود ۵۰۰۰۰ نگاتیو این استودیو تشکیل شده بود.

تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم  تصاویر دیدنی از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از صحنه‌های تئاتر نیویورک در اوایل قرن بیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..