تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوی نخست سرعت نت در جهان متعلق به کدام کشور است؟ + اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه با پیشرفته شدن تکنولوژی، یکی از ضرورت های زندگی بشر دسترسی به اینترنت است و شاید برای انجام جزئی‌ترین امور نیز به این تکنولوژی نیاز است.با توجه به اینکه سرعت اینترنت در کشورهای توسعه یافته متفاوت است  شاید برایتان جالب باشد بدانید که در حال حاضر کدام کشورها از سرعت بالای اینترنت برخوردارند.

در ادامه به 10 کشوری که رتبه نخست سرعت بالای نت در جهان را دارند اشاره می کنیم.

کشور کره جنوبی در سه ماهه اول سال 2017 با سرعتی برابر 28.6 مگابیت بر ثانیه بیشترین سرعت را داراست و پس از آن  به ترتیب کشور های 
نروژ(23.5 مگابیت بر ثانیه)، سوئد( 22.5مگابیت بر ثانیه)، هنگ کنگ(21.9) ،سوئیس(21.7) ، فنلاند (20.5)، سنگاپور(20.3)، ژاپن (20.2)،دانمارک (20.1)و آمریکا(18.7) در رتب های بعدی قرار دارند.

نکته قابل توجه در این میان این است که کشو ر آمریکا، در سه ماهه نخست سال 2017 با 22 درصد  بیشترین درصد تغییرات را نسبت به سه ماهه اول سال 2016 داشته است.


انتهای پیام/
بیشترین سرعت نت متعلق به کدام کشور است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوی نخست سرعت نت در جهان متعلق به کدام کشور است؟ + اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..