تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه وزیر ارتباطات به موانع اجرای طرح دولت الکترونیک

کنایه وزیر ارتباطات به موانع اجرای طرح دولت الکترونیکبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در 10 مرداد ماه جاری زمانی که فاز نخست دولت الکترونیک از سوی محمود واعظی وزیر وقت ارتباطات افتتاح شد بسیاری امیدوار شدند که راه برای اجرای طرح بزرگ دولت الکترونیک هموار شده است، اما گلایه‌های امروز وزیر ارتباطات در دولت دوازدهم نشان می‌دهد موانعی بر سر کار اجرای درست این طرح است.

آذری جهرمی یک ماه پیش در توییتی از مزایای دولت الکترونیک گفت و نوشت: "دولت الکترونیکی موجب شفافیت در نظام اداری و خروجی کسب و کارهای نوپا ایجاد فضای رقابتی در اقتصاد است".

وزیر ارتباطات در پُستی جدید با عنوان مثالی از موانع موجود نیز گلایه کرده و نوشته است: " " زمانیکه برای یک مجوز استخر پرورش آبزیان(یک خدمت ساده دولت) ۵۲ مرحله و استعلام از ۱۷ دستگاه وجود دارد،ایجاد دولت الکترونیکی بسیار پیچیده است".

وی همچنین در پُستی دیگر آورده: "راه حل بسیاری از معضلات اجرای دولت الکترونیکی، اصلاح نظامهای اداری موجود و هماهنگیهای بین قوه‌ای است".

گفتنی است: فاز نخست طرح دولت الکترونیک 10 مرداد ماه و پس از گذشت 35 ماه از زمان ابلاغ (11 شهریور 93) برای 51 دستگاه با ارائه 440 سرویس الکترونیکی افتتاح شد.

کنایه وزیر ارتباطات به موانع اجرای طرح دولت الکترونیک

کنایه وزیر ارتباطات به موانع اجرای طرح دولت الکترونیک

انتهای پیام/

معضلات اجرای دولت الکترونیک از زبان آذری جهرمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه وزیر ارتباطات به موانع اجرای طرح دولت الکترونیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..