تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیرقانونی بودن عرضه مصنوعات طلای خارجی

عرضه مصنوعات طلای خارجی در کشور ممنوع است و مصنوعات داخلی تولید شده نیز برای عرضه باید دارای یک مشخصه بارز باشند.

به گزارش شمانیوز، در حالی عرضه مصنوعات طلای خارجی غیرقانونی بوده و به خریداران هشدار داده می‌شود تا از خرید هر نوع از این محصولات خودداری کنند، در عین حال مصنوعات طلای تولید داخلی باید دارای کد شناسایی حک شده به صورت ترتیب T و یک عدد تا چهار رقمی باشند که نشان از استاندارد بودن آنها دارد.

اخیرا و طی یک ماه گذشته در گشت مشترک کارشناسان استاندارد و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه صنفی و تعزیرات حکومتی در بازرسی از طلافروشی استان تهران مقادیر زیادی طلای فاقد کد شناسایی توقیف شده و عرضه‌کنندگان متخلف به دادگاه معرفی شدند.

محسن بیات – مدیرکل استاندارد استان تهران – با اعلام این خبر به ایسنا، اظهار کرد: ۴۱۰ مورد آزمون نمونه‌ از بازار و واحدهای تولیدی اخذ شده و از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ کد شناسایی صادر و ۳۲ کد شناسایی نیز ابطال شده است.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیرقانونی بودن عرضه مصنوعات طلای خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..