تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئيس رسانه ملی حرم حضرت زينب (س) را زیارت کرد

رئيس رسانه ملی حرم حضرت زينب (س) را زیارت کردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر علی‌عسكری كه به منظور گفت و گو با مسئولان رسانه‌ای كشور سوریه به دمشق سفر كرده است، روز گذشته به زیارت حرم شریف حضرت زینب (س) مشرف شد و پس از زیارت آن آستان مبارک، همراه با زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت زینب (س) نماز جمعه را به امامت آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه اقامه كرد.

رئیس سازمان صدا وسیما همچنین بعد از نماز جمعه با آیت الله طباطبایی دیدار و گفتگو كرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه در این دیدار از تلاش‌های سازمان صدا وسیما در پوشش پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی قدردانی كرد.

رئیس رسانه ملی در ادامه سفر به سوریه ضمن بازدید از برخی مناطق آزاد شده سوریه از دست تروریست‌ها، با دیگر مقامات عالی رتبه این كشور دیدار و گفتگو خواهد كرد.

انتهای پیام/

رئيس رسانه ملی در حرم حضرت زينب (س)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئيس رسانه ملی حرم حضرت زينب (س) را زیارت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..