تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختری که از طریق گوش‌ها و بینی اش خون گریه می‌کند + فیلم

دختری که با گوش هاو بینی اش خون گریه می کند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیه رحیم دختر 12 ساله مغرب دچار بیماری عجیبی است که بر اثر آن هنگام گریه از چشم ها، گوشها و بینی اش خون خارج می شود. فعالان شبکه های اجتماعی از مشاهده وضعیت این دختر بسیار متاثر شده‌اند و برای او آرزوی سلامتی دارند.

مادر آیه درباره بیماری او می گوید: دخترم به هنگام گریه دچار خونریزی از نواحی نامبرده می شود که این وضعیت با درد فراوانی همراه است.

پزشکان مراکش نیز از درمان آیه ابراز عجز کرده و تاکنون به کشف علت این پدیده عجیب که زندگی آیه را به جهنم تبدیل کرده است، موفق نشده و به خانواده این دختر توصیه کرده اند برای درمان او آماده سفر به کشورهای خارجی شوند.

انتهای پیام/

بیماری عجیب دختر نوجوان اطرافیانش را به وحشت می اندازد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختری که از طریق گوش‌ها و بینی اش خون گریه می‌کند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..