تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحلیل متفاوت وحید یامین پور از سخنان جاهلانه ترامپ + عکس

وحید یامین پوربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سخنان  گستاخانه و جعلی  امشب ترامپ رئیس جمهور آمریکا، واکنش‌های زیادی را در پی داشت. اظهارات جاهلانه ترامپ خشم ملت ایران را برانگیخت، به طوری که همه مردم اعم از سیاسیون و افراد عادی در اقدامی هماهنگ علیه این سخنان گستاخانه واکنش تندی نشان دادند. همه یک صدا با به راه انداختن هشتگ خلیج فارس و همچنین انتشار پست‌هایی در صفحات فضای مجازی، سعی کردند ترامپ را متوجه تاریخ کهن خلیج همیشه فارس کنند. 

وحید یامین‌پور نیز از جمله فعالان این عرصه است که همواره نسبت به مواضع آمریکا و ملت ایران در مقابل یکدیگر، واکنش نشان داده است. 

یامین پور در پستی توئیتری از زاویه‌ای متفاوت اظهارات رئیس جمهور آمریکا را تحلیل کرد. 

او در صفحه توئیتر خود نوشت: " بعد از صحبت‌های ترامپ، عده‌ای به خدا پناه بردند و عده‌ای به اروپا

برخی هیچ وقت از هیچ اتفاقی هیچ درسی نمی‌گیرند "

 وحید یامین پور

انتهای پیام/

  تحلیل یامین پور نسبت به سخنان ترامپ چه بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحلیل متفاوت وحید یامین پور از سخنان جاهلانه ترامپ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..