تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی اچ‌پی از پلتفرم پرینت سه‌بعدی صنعتی

رونمایی اچ‌پی از پلتفرم پرینت سه‌بعدی صنعتی

فناوری اطلاعات > سخت افزار - اچ پی با هدف ورود به بازار 12 تریلیون دلاری اعلام کرد اولین سری از پرینترهای سه بعدی فلزی را در سال 2018 راهی بازار می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، استفان نیگرو مدیر بخش پرینت سه بعدی می‌گوید به رهیافت منحصربفرد در زمینه پرینت فلزی سه بعدی در بخش تجاری سازی دست یافته‌اند و قرار است از سال آینده آن را راهی بازار صنعت کنند.

به گفته وی از این طریق تعداد تولیدات در مقایسه با قبل افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد و قطعات فلزی دلخواهِ کارخانه‌ها به راحتی طراحی و چاپ می‌شود تا در تولید انبوه، صنایع مختلف را به حرکت در بیاورد.

اچ پی اولین پرینتر سه بعدی حرفه ای را در مقیاس تجاری در سال 2016 عرضه کرد اما همچنان سودآور نبوده و تلاش برای سوددهی این بخش ادامه دارد.

به گفته «کتی لسجک» مدیر علمیات اچ پی در درازمدت استراتژی کارخانه‌های تولیدی به سمت خرید انبوه پرینترهای سه بعدی پیش می‌روند و آن زمان می توان به سود فکر کرد.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی اچ‌پی از پلتفرم پرینت سه‌بعدی صنعتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..