تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : پیدا کردن گزینه‌ای بهتر از من دشوار است!

اشتراک گذاری در فیسبوک

توئیت

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد دیدار تیمش برابر یونایتد صحبت کرد.

 لیورپول برای کم شدن فاصله با صدر و زیاد شدن شانس تصاحب عنوان باید این دیدار خانگی برابر یونایتد آماده را پیروز شود.

 

شرایط فعلی لیورپول: “ما فاصله زیادی با تیم های بزرگ لیگ نداریم حتی اگر این فاصله به خاطر شرایط امتیازات زیاد به نظر برسد، تفاوت ما کم است.

کلوپ: پیدا کردن گزینه‌ای بهتر از من دشوار است!

اگر امروز به عنوان سرمربی لیورپول انتخاب شده بودم در این شرایط همه به من فرصت می دادند تا تیم را به شرایط بهتری برسانم.

متاسفانه اگر مدیران لیورپول امروز من را اخراج کنند مربیان زیادی وجود ندارند که بتوانند بهتر از من نتیجه بگیرند. من نیز مربی کاملی نیستم؛ اما گزینه ای بهتر از من پیدا کردن نیز دشوار است.

اگر ۹۸ درصد هواداران لیورپول از شرایط راضی باشند آنگاه اوضاع خوب است؛ اما آن تیمی که ۲۰ سال پیش به لیگ برتر احاطه داشت قرار نیست بازگردد.”

کلوپ: پیدا کردن گزینه‌ای بهتر از من دشوار است!

دیدار برابر یونایتد: “من به دید رقابت شخصی به این بازی نگاه نمی کنم؛ اما هواداران حداقل ۲ هفته است منتظر این بازی هستند.

تیم مورینیو نسبت به سال قبل شرایط بهتری داشته  از بازیکنان بزرگی برخوردار است و برابر ما نیز معمولا از توپ های بلند استفاده می کنند اما من دید مثبتی به شرایط دارم.”

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : حضور 500 ایرانی در استادیوم کازان آره‌نا :: ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : پیدا کردن گزینه‌ای بهتر از من دشوار است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..