تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میثاقیان: از این دردسرها زیاد دیدم و نمی‌ترسم

۶۱۴۰۳۳

۵  بازدید

سرمربی ناکام سیاه جامگان برابر سپاهان، در پایان این دیدار برابر خبرنگاران حاضر شد و به تشریح این جدال پرداخت.

ورزش سه: اکبر میثاقیان، سرمربی سیاه جامگان که امیدوار بود از بحران سپاهان برای کسب نتیجه خارج از خانه سود ببرد در نهایت نتوانست از آن استفاده کند و با شکست دو گله اصفهان را ترک کرد.

میثاقیان با حضور در نشست خبری در خصوص این دیدار و نتیجه آن گفت: کیفیت سپاهان را در بازی خانگی‌اش دیدید. این تیم نباید انتهای جدول باشد. ما با تیمی بازی کردیم که حقش انتهای جدول نبود و خوب هم بازی کردیم. گل اول را روی غفلت خوردیم و گل دوم را هم زمانی خوردیم که برای جبران گل جلو رفته بودیم.

وی در ادامه صحبت‌ها با اشاره به میزبانی سپاهان گفت: جو ورزشگاه خیلی سنگین بود و اگر این بازی با برد یا مساوی به پایان می‌رسید خیلی خوشحال می‌شدیم. اگر سپاهان این دیدار را نمی‌توانست ببرد خیلی برایش سخت می‌شد. من هم هر جایی بودم سختی کار وجود داشته است. می‌جنگیم تا تیم بالا بیاید. ما در این دیدار برعکس بازی با پیکان که خوب بازی نکردیم، خوب بودیم و به خاطر عدم تمرکز شکست خوردیم.

میثاقیان با اشاره به تجربه خود برای عبور از بحران گفت: به سپاهان تبریک می‌گویم. متاسفانه هر دو شرایط یکسانی داشتیم و نیاز به برد داشتیم. سپاهان در شرایط بحرانی‌تر از ما قرار داشت چون تیم بزرگی است. آن‌ها تیم جوانی دارند که بهتر خواهند شد. من از این چالش‌ها و دردسرها زیاد دیدم و ترسی هم ندارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میثاقیان: از این دردسرها زیاد دیدم و نمی‌ترسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..