تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معطلی و سرگردانی تیم داوری دیدار استقلال - فولاد در ورزشگاه آزادی

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با وجودی که نزدیک به یک ساعت از پایان دیدار استقلال - فولاد خوزستان، گذشته بود اما تیم داوری این دیدار همچنان در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و موفق به ترک استادیوم نشده بودند.

حسین زرگر به‌همراه محمدرضا ابوالفضلی و سعید قاسمی هر چقدر منتظر آژانس ماندند، ماشینی به‌دنبال آنها نیامد و این موضوع منجر به این شد تا  مسعود مرادی، ناظر داوری بازی به این موضوع معترض شود و به طور واضح اعلام کند که این مشکل همیشگی داوران است.

در نهایت تیم داوری بدون اینکه ماشینی به دنبال آنها بیاید  با یکی از مسئولان هیئت فوتبال ورزشگاه را ترک کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معطلی و سرگردانی تیم داوری دیدار استقلال - فولاد در ورزشگاه آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..