تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفر : موقعيت گلزنى فراهم نكرديم/ هواداران نگران دربی نباشند

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  شفر درباره ديدار استقلال مقابل فولاد گفت :نيمه اول خيلى خوب بازى كرديم و از دفاع رو به جلو مطمئن بوديم .فقط يك شانس گل داشتيم و يكى از مشكل هاى بزرگ ما اين بود كه شانس گل زنى ايجاد نكرديم.

شفر بيان كرد: تا وسط زمین خیلی خوب کار می کردیم اما پاس نهایی را به گوشه و فوروارد ها نتوانستیم خوب تغذيه كنيم. بايد خيلى تمرين كنيم و خدارا شكر سه بازیکن ملی پوش هم به تیم ما اضافه شدند و با ما تمرين مى كنند.

 او ادامه داد: اكنون 60 درصد خواسته هایمان را براورده كرده اين اما متاسفانه تعويض را به خوبى انجام نداديم .نيمه اول فقط بازى خوبى را به نمايش گذاشتيم. تیم دفاعی همچون فولاد كه عقب نشينى مى كرد را تنها با سانتر و شوت می توانستيم تهديد به گل كنيم كه در نهايت سانتر هاى ما يا نمى رسيد و يا اينكه سانتر های ما بلند و کوتاه بودند.

سرمربى استقلال ادامه داد :خیلی خوب توانستيم مشكلات را ببينيم تا در نهايت در تمرینات بیشتر روی آنها کار کنیم. در بازى امروز ناهماهنگی و پاس های اشتباه بسيارى را از بازیکنانم ديدم و بايد بگويم ما هنوز نا هماهنگ هستیم.

 او ادامه داد: در بازى امروز مى شد مشاهده كرد كه با گذشت دقایق استرس بازيكنان ما هم بیشتر می شد. به طور حتم در هفته هاى آینده روی نقاط ضعف کار مى کنیم و هماهنگی را بالا ببریم. خدا را شکر تمامی بازیکنان در تيم حضور دارند. دفاع و دروازه بان ما در اين بازى عملكرد خوبى داشتت البته هر چند توپ زيادى روى دروازه ما نيامد اما دروازه بان خوب بازى كرد.

شفر افزود: پاس های اشتباه زیادی داشتیم و من توقع دارم تیم با آرامش بازی کند. یک شانس بسيار خوب داشتیم اما توپ پشت سر شهباززاده افتاد و او نتوانست موقعيت را گل كند و با توجه به اين شرايط ما باید در ابتدا مشکلات را حل کنیم. از اول می دانستم کار آسانی در پيش نداريم و در تمرینات هم این موضوع را حس کردم اما مطمئنا توانایی بازیکنان این مشکلات را حل می کند. از تماشاچي ها تشکر می کنم كه براى ديدم بازى به ورزشگاه آمدند .البته درست نمى دانم چند هوادار به ورزشگاه آمد اما مطمئنم روزی می رسد که هواداران با شادی به خانه بر گردند.

سرمربى استقلال ادامه داد: همان طور كه گفتم بايد بازى هايمان سريعتر شود و بار ها اين مساله را به بچه ها اعلام كردم كه باید توپ را در جریان بازی بیاندازند. از نظر ذهنی بازیکنان باید برای تغییرات آماده شوند و بيشتر هماهنگ شويم.

 او بيان كرد: ما امروز يك شوت از راه دور هم نداشتیم و بازیکنان تنها بازى را به صورت بسته انجام دادند همچنين بازیکنان گوشه هم بايد به خوبى تقويت شوند و ما این بازی را آنالیز می کنیم و می دانم که مسائلی وجود دارد که باید تقویت شود.

انتهای پیام/

اظهارات شفر پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفر : موقعيت گلزنى فراهم نكرديم/ هواداران نگران دربی نباشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..