تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طاها شریعتی؛ یاپ استام فوتبال ایران

۶۱۴۰۳۱

۱۱۲  بازدید

در فوتبال به این عادت کرده ایم که اخبار به نام مهاجمین نوشته شود و دوربین ها فقط فوروارد ها و گلزن ها را ثبت کنند و روی آنها مانور دهند.

طرفداری: در فوتبال به این عادت کرده ایم که اخبار به نام مهاجمین نوشته شود و دوربین ها فقط فوروارد ها و گلزن ها را ثبت کنند و روی آنها مانور دهند. در درخشش تیم ملی نوجوانان هم همین قضیه صدق میکند، ولی درخشش طاها شریعتی مدافع خارق العاده آذری تیم ملی آنقدر زیاد بوده و هست که این معادله را به هم بزند و کارگردان هندی را مجاب به مانور روی او بکند. از بازی خوب و تاثیرگذار دلفی و صیادمنش که بگذریم بدون شک طاها ستاره بی چون و چرای تیم است که حالا نامش به لیست گلزنان جام جهانی هم اضافه شده. یک رهبر واقعی، خونسرد و تکنیکی، استاد بلامنازع تکل های صحیح، سرزن و پا به توب. طاها شریعتی سال های سال خواهد درخشید و منصوریان تا همیشه حسرت اشتباه ترین «نه» خود را خواهد خورد.

طاها شریعتی؛ یاپ استام فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طاها شریعتی؛ یاپ استام فوتبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..