تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی ایران برای راه اندازی بیمارستان صحرایی برای آوارگان روهینگیا

اعلام آمادگی ایران برای راه اندازی بیمارستان صحرایی برای آوارگان روهینگیابه گزارش   حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت که در راس هیات وزارت بهداشت کشورمان به بنگلادش سفر کرده است در دیدار با وزیر بهداشت این کشور ضمن قدردانی از دولت و مردم بنگلادش به دلیل میزبانی آوارگان مسلمان رو هینگیا گفت: ایران این آمادگی را دارد که بيمارستان صحرایی و پنج درمانگاه اقماری در این منطقه راه اندازی کند.

ایازی با تاکید بر اقدامات سریع در کوتاه مدت برای بهبود شرایط بهداشتی در اردوگاه پناهندگان، گفت: برای کمک‌های بهداشت محیطی در منطقه نیز با توجه به شرایط آب و فاضلاب آماده همکاری هستیم.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت در این دیدار با اشاره به این که مقرر شده است از ۵۰ دانشجوی رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی ایرانی مشغول به تحصیل در داکا، برای کمک به رانده شدگان روهینگیا استفاده شود، گفت: مقرر شد نماینده‌ای از سوی وزارت بهداشت بنگلادش جهت هماهنگی و پیگیری موضوعات معرفی شود و وزرای بهداشت دو کشور ایران و بنگلادش، ادامه مذاکرات و پی گیری‌ها را داشته باشند.

وزیر بهداشت بنگلادش نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات و کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به آوارگان روهینگیا، خواستار پیگیری و محکومیت دولت میانمار در محافل بین المللی و بازگشت آوارگان این کشور به کشورشان شد.

وزیر بهداشت بنگلادش ضمن حمایت از اقدامات بهداشتی و درمانی ایران، نماینده خود را جهت هماهنگی و تخصیص زمین برای راه اندازی بیمارستان صحرایی و درمانگاه معرفی کرد.

همچنین در این دیدار مقرر شد: در ایران با محوریت جمعیت هلال احمر، ستاد پشتیبانی از مسلمانان روهینگیا راه اندازی شود و مدیریت و سازماندهی کمک‌ها در منطقه به عهده جمعیت هلال احمر باشد.

انتهای پیام/

 احداث بیماستان صحرایی برای آوارگان روهینگیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی ایران برای راه اندازی بیمارستان صحرایی برای آوارگان روهینگیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..