تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی رهبر انقلاب از آینده برجام + فیلم

پیش‌بینی رهبر انقلاب از آینده برجام + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بازخوانی مواضع رهبر معظم انقلاب می بینیم در پی ملاقاتی مردمی در خلال مذاکرات، تاکید کردند که درباره آینده مذاکرات هسته‌ای خوشبین نیستند. 

رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای تاکید کردند  این گفتگوها تنها در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای است و میان 6 کشور انجام می‌شود که آمریکا هم جز آنهاست.

ایشان با اشاره به گفتگوها پیرامون فرآیند غنی‌سازی که در سال 82 و 83 انجام شد، مذاکرات هسته‌ای را هم تجربه‌ای دیگر دانستند و افزودند نسبت به آینده آن خوشبین نیستند،  چرا که تاریخ نشان داده است طرفهای غربی هرگز به تعهدات خود پایبند نبوده‌ و در حقیقت به دنبال چیزی غیر از این‌ها هستند. غربی‌ها در جریان  غنی سازی به تعهداتشان عمل نکردند و پس از مدت کوتاهی از شروع این فرآیند، ادامه آن را به تعلیق انداختند که این امر دست آنها را بیش از پیش برای ایران و جهان رو کرد. 

ویدئوی زیر نسخه کاملتری  از سخنان رهبری در این باره را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

 بازخوانی مواضع رهبر انقلاب درباره آینده برجام +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی رهبر انقلاب از آینده برجام + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..