تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر " سریع و خشن " راننده م&

بازیگر معروف آمریکایی راننده شخصی یک ایرانی شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیرزه گیبسون بازیگر معروف آمریکایی در پی کلیپی تبلیغاتی برای یک تاکسیرانی اینترنتی، در کسوت راننده مخفی، به طور اتفاقی یک مسافر ایرانی را سوار کرد.

همانطور که در ویدئوی زیر مشاهده می‌شود این مسافر ایرانی، بازیگر آمریکایی را نشناخت و با لحنی دستوری شروع به گفتگو با گیبسون کرد اما هیچ یک زبان هم را متوجه نشدند ، این موضوع هر دوی آنها را عصبی کرد و باعث شد تا گفتگویی جالب بین آنها اتفاق بیافتد. گیبسون از مسافرش می‌پرسد که انگلیسی متوجه می‌شود؟ که  جواب او منفی است، سپس گیبسون با نشان دادن ساعتش، زمان  پرواز مسافر ایرانی را به وی اعلام می‌کند اما او عکس منظور گیبسون را  متوجه می‌شود و به زبان فارسی خطاب به گیبسون می‌گوید : " زودباش " و این موضوع گیبسون را بیشتر عصبی می‌کند. 

در ادامه بخش‌هایی از این گفتگو را مشاهده می‌کنید. 

انتهای پیام/

بازیگر معروف آمریکایی راننده شخصی یک ایرانی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر " سریع و خشن " راننده م&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..