تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرایی شنیدنی از راند دهم محمد علی کلی به روایت حاج حسین کاجی + عکس

روایت حاج حسین کاجی از جریمه دو میلیون دلاری محمدعلی کلی در روز عاشورابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاج حسین کاجی روایتگر دفاع مقدس، در یکی از سخنرانی‌هایش، ماجرای جریمه شدن محمد علی کلی در روز عاشورا را روایت کرد.

محمد علی کلی با نام قبلی کاسیوس مارسلوس کلی بوکسر سنگین وزن آمریکایی است که عنوان بهترین بوکسور تاریخ بوکس جهان را از آن خود کرد. این ورزشکار قهرمان پس از اینکه مسلمان شد نام خود را به محمدعلی تغییر داد. 

ماجراها و حواشی مسلمان شدن محمدعلی کلی بسیار است که یکی از بارزترین آنها جریمه دومیلیون دلاری او در روز عاشورا است. شرح این ماجرا به روایت حاج حسین کاجی چنین است: " محمد علی کلی به عنوان بزرگترین بوکسر جهان، مسابقاتش همواره در صدر اخبار جهان قرار داشت، او پس از اینکه به دین اسلام مشرف شد، به عنوان یک ورزشکار مسلمان در رینگ مسابقات حاضر می‌شد. در همین اثنا شرکتی از وی دعوت کرد تا در مسابقه‌ای حضور یابد. پس از گذشت دو ماه پس از عقد قرارداد با این شرکت، کلی متوجه شد تاریخ این مسابقه مصادف با روز عاشورا است، د نتیجه تصمیم گرفت تاریخ آن را تغییر دهد. وی با شرکت مورد نظر تماس گرفت و از آنها خواست تا زمان برگزاری مسابقه را به چند روز پیش از عاشورا و یا پس از آن تغییر دهند ولی با مخالفت آن شرکت مواجه شد.کلی در پاسخ علت این تصمیم گفت، عاشورا روز مهمی برای مسلمانان جهان است و اگر من در چنین روزی به مسابقه بپردازم ممکن است افراد بسیاری به دلیل تماشای این رقابت، از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) جا بمانند. اما این دلیل  طرف قرارداد را متقاعد نکرده و کلی را مجبور به پرداخت خسارت دو میلیون دلاری کرد.قهرمان بوکس جهان نیز آن را به خاطر ارادتش به سیدالشهدا پذیرفت تا شرمنده ابی عبدالله نشود. محمد علی کلی با تحقیق مسلمان شده بود نه با دین اجدادی‌اش...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست. "

 ماجرایی شنیدنی از راند دهم محمد علی کلی به روایت حاج حسین کاجی + عکس

 

 

انتهای پیام/

 

ماجرای جریمه دو میلیون دلاری محمد علی کلی به روایت حاج حسین کاجی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرایی شنیدنی از راند دهم محمد علی کلی به روایت حاج حسین کاجی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..