تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار وحید یامین پور درباره داعش وطنی + تصاویر

 وحید یامین پوربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید یامین پور مجری برنامه جهان‌آرا و فعال سیاسی با انتشار پست‌هایی در صفحه توئیتر خود نسبت به نمایشی بودن لفاظی‌های برجام توسط آمریکا و همچنین حمله داعش وطنی هشدار داد. 

یامین پور در خصوص نقش اوباما و ترامپ در صنعت هسته‌ای ایران گفت لفاظی‌های روسای جمهور آمریکا نمایشی است، اوباما سعی داشت پیچ و مهره‌های آن را باز کند و ترامپ قصد از کار انداختن قدرت دفاعی ما را در سر دارد. وی همچنین از حمله داعش وطنی  به سپاه هشدار  داد و مردم را متوجه تبعات اعتماد به ابلهان و مردم فریبان داخلی کرد. 

یامین پور در توئیتر خود چنین نوشت: " اوباما ماموریت داشت پیچ و مهره‌ی صنعت هسته‌ای ما را باز کند و ترامپ ماموریت دارد قدرت دفاعی ما را از کار بیاندازد لفاظی درباره برجام نمایش است. 
از شنبه حمله های همه جانبه به سپاه توسط داعش وطنی آغاز خواهد شد. فردا ساعت هشت و نیم به وقت تهران، ترامپ دستورش را صادر می‌کند. 

همانطور که وحدت بالاترین ضرورت کشور است توجه دادن توده ها به تبعات اعتماد به ابلهان و مردم فریبان داخلی هم ضرورت دارد. "

 وحید یامین پور

وحید یامین پور 

وحید یامین پور

 

انتهای پیام/

 یامین پور لفاظی‌های آمریکا را نمایشی خواند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار وحید یامین پور درباره داعش وطنی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..