تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنفر و بیزاری از سیاست‌های آمریکا

اول اینکه ما از سیاست و عملکرد آمریکا بیزار هستیم و میگوییم مرگ بر این سیاست که منطقی است چون آمریکا بدنبال منافع خودش است و مثل زالو بلکه بدتر جهان را دارد میدوشد تا خودش زنده بماند و این سیاست غیر انسانی و غیر اخلاقی است و حقیقتا منفور است و باید بیزاری خودمان را از این سیاست بنویسیم و بگوییم و در مقابل آمریکا بخاطر این سیساست فریاد بکشیم .

دوم اینکه مرگ بر آمریکا به معنی نابودی آمریکاست و این یعنی هرکسی که در آمریکا زندگی میکند بمیرد که این غلط است و فکر نکنم منظور رهبری و مدیران و در مجموع حاکمان در کشور این باشد؟

اما هنوز این موضوع کاملا شفاف نشده؟
بین مرگ به معنای واقعی کلمه و برائت و بیزاری و تنفر از یک کار غلط و غیر اخلاقی و مضر خیلی فاصله است و باید این موضوع در بین مردم شفاف و فرهنگ سازی شود .

آنوقت میشود روی موضوع تنفر و بیزاری بر علیه سیاست های زالو صفت و کفتار منش و کرکسی آمریکا در جهان صحبت و اتحاد و انسجام ایجاد و حرکت منطقی و پاسخ قابل انتظار داشت .

گفتمان انقلاب گفتمان آزادی و حقوق بشر همراه با اخلاق و بدون اخلاق است . این گفتمان با پرچمداری ما باید مطرح و جهانگیر شود .
برای شروع اول باید اخلاق را به معنای اسلامی و فطری خودش در جامعه و محله خودمان مطرح و ترویج و بهبود نماییم .

با احترام - سید جمشید اوشال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنفر و بیزاری از سیاست‌های آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..