تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلای جهانی در مرز ۱۳۰۰ دلار ایستاد

 هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۲۹۶.۲۱ دلار رسید. بهای معاملات این بازار پس از چهار هفته کاهش متوالی، به سوی افزایش هفتگی پیش می‌رود.

در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در دسامبر ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۲۹۸.۶۰ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز پنج شنبه ۷.۶۰ دلار یا ۰.۶ درصد افزایش یافته و در ۱۲۹۶.۵۰ دلار بسته شده بود.

ادوارد مایر، تحلیلگر شرکت INTL FCStone در این باره گفت: این شرکت تا حدودی نسبت به دورنمای طلا محتاط مانده زیرا تصور می‌رود با نزدیک شدن به زمان نشست بانک مرکزی اروپا و افزایش نرخ‌های بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا در اواخر سال، طلا برای صعود به قیمت بالاتر با مانع روبرو شود.

بر اساس گزارش رویترز، دلار روز جمعه کاهش یافت و  به سوی کاهش هفتگی در حرکت است. این ارز روز پنج شنبه پس از انتشار جزییات نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا در سپتامبر که نشان داد سیاستگذاران آمریکایی نسبت به تورم اندک نگران هستند، به پایین‌ترین سطح دو هفته گذشته در برابر سبدی از ارزهای بزرگ نزول کرده بود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۱۷.۲۶ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۵ درصد رشد کرد و در ۹۳۷.۶۰ دلار ایستاد و هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری با یک درصد افزایش، ۹۸۲.۲۵ دلار معامله شد.

 

3535




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلای جهانی در مرز ۱۳۰۰ دلار ایستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..