تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپریی که استحکام اشیا را 10 برابر می‌کند + فیلم

اسپریی که استحکام اشیا را 10 برابر می‌کند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهندسان و کارشناسان فناوری موفق شده‌اند ماده‌ای تولید کنند که پس از اسپری روی اشیا می‌تواند استحکام آنها را 10 برابر ارتقا دهد. 

این ماده روی هر جسمی که اسپری می‌شود مانند یک عایق عمل می‌کند و حتی خاصیت ضدآبی نیز دارد. ضربات محکم روی اشیائی که به این ماده عایق شده‌اند هیچ تاثیری ندارد. این ماده می‌تواند عمر استفاده از اشیا را بیشتر کند. با این اسپری حتی می‌توان از از اشیا برای اهداف و منظورهای متفاوت استفاده کرد. 

در ویدئوی زیر نمونه‌هایی از عملکرد این ماده و تاثیر آن روی اشیا  نشان داده شده است.

انتهای پیام/

با این اسپری می‌توان اشیا را مقاوم‌تر کرد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپریی که استحکام اشیا را 10 برابر می‌کند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..