تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهرام خاکی عجیب در شمال ایتالیا

۶۱۳۴۵۲

۴۹۰  بازدید

در بسیاری از مناطق جنوب تیرول در شمال ایتالیا، می‌توانید پدیده زمین شناسی ویژه‌ای را ببینید که «اهرام خاکی» نام دارند. این اهرام ستون‌های مخروی بلندی از جنس خاک رس هستند که یک قطعه سنگ بالای آن‌ها قرار دارد.

برترین ها: در بسیاری از مناطق جنوب تیرول در شمال ایتالیا، می‌توانید پدیده زمین شناسی ویژه‌ای را ببینید که «اهرام خاکی» نام دارند. این اهرام ستون‌های مخروی بلندی از جنس خاک رس هستند که یک قطعه سنگ بالای آن‌ها قرار دارد. این ساختارهای عجیب از خاکی که بعد از آخرین عصر یخبندان و ذوب یخچال‌ها باقی ماند شکل گرفته اند. در آب و هوای خشک خاک مثل سنگ سخت می‌شود، اما به محض اینکه باران می‌بارد دوباره به گل نرم تبدیل می‌شود و شروع به سر خوردن و شکل دادن سراشیبی‌های بزرگ ۱۰ تا ۱۵ متری می‌کند. وقتی فصول بارانی فرا می‌رسند، این شیب‌ها از بین می‌روند. اما وقتی سنگ هایی در گل وجود دارد خاک زیر سنگ‌ها از باران در امان می‌ماند؛ بنابراین وقتی مواد اطراف دائما با باران شسته می‌شوند این ستون‌ها از زمین بیرون می‌آیند و اهرام خاکی جادویی را شکل می‌دهند. این فرایند می‌تواند صد‌ها تا هزاران سال طول بکشد تا این اهرام تشکیل شود.

اهرام خاکی عجیب در شمال ایتالیا  اهرام خاکی عجیب در شمال ایتالیا  اهرام خاکی عجیب در شمال ایتالیا  اهرام خاکی عجیب در شمال ایتالیا  اهرام خاکی عجیب در شمال ایتالیا  اهرام خاکی عجیب در شمال ایتالیا  اهرام خاکی عجیب در شمال ایتالیا  اهرام خاکی عجیب در شمال ایتالیا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهرام خاکی عجیب در شمال ایتالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..