تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این ماسک هوای تازه و موادمعدنی استنشاق کنید

۶۱۳۴۳۹

۵۰۷  بازدید

«تریپکس» یک دستگاه باریک قابل حمل است که از سلول‌های درخت زنده تشکیل شده که به صورت یک کارتریج قابل تعویض درآمده و کربن دی اکسید را به اکسیژن تبدیل می‌کند.

برترین ها: «تریپکس» یک دستگاه باریک قابل حمل است که از سلول‌های درخت زنده تشکیل شده که به صورت یک کارتریج قابل تعویض درآمده و کربن دی اکسید را به اکسیژن تبدیل می‌کند و توانایی درخت برای تبدیل هوای آلوده به هوای پاک غنی از موادمعدنی را شبیه سازی می‌کند. تریپکس توسط یک استارتاپ گرجستانی راه اندازی شده که ادعا می‌کند راه حل واقعی برای مشکل درحال رشد آلودگی هوای جهان پیدا کرده است.
 
این شرکت با استفاده از تکنولوژی «CRISPR» توانسته مولکول دی ان‌ای را از درختان واقعی استخراج کند تا سلول‌های زنده‌ای که مسئول فتوسنتز هستند را بازسازی کند و سپس آن را به شکل کارتریج فشرده کند که هوای آلوده را جذب می‌کند و هوای پاک تازه را منتشر می‌کند. همه کاری که باید بکنید این است که کارتریج را وارد لوله تریپکس کنید و سپس آن را به دهانتان بچسبانید و نفس بکشید و با این روش همیشه هوای تازه در دسترس خواهید داشت.
 
استفاده و حمل این دستگاه آسان است. تصور کنید که با دوچرخه به سرکار می‌روید یا در یکی از شهرهای شلوغ برای پیاده روی می‌روید، اما به جای اینکه دود ماشین‌ها را استنشاق کنید هوای تازه تنفس می‌کنید و دیگر نگران سلامتی خود نخواهید بود. این دستگاه یک نشانگر ال‌ای دی دارد که به کاربر اجازه می‌دهد متوجه زمان تعویض کارتریج بشود و همچنین شارژر سریع بی سیم دارد که در عرض ۳۰ ثانیه آن را شارژ می‌کند و تا ۲۴ ساعت می‌تواند از دستگاه استفاده کرد. در حال حاضر هیچ اطلاعات فنی یا تاریخ انتشاری در سایت این شرکت وجود ندارد.

بااین ماسک هوای تازه و موادمعدنی استنشاق کنید  بااین ماسک هوای تازه و موادمعدنی استنشاق کنید  بااین ماسک هوای تازه و موادمعدنی استنشاق کنید 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این ماسک هوای تازه و موادمعدنی استنشاق کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..