تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بن سلمان به پدر مامور کشته شده در حادثه تروریستی کاخ السلام چه گفت؟+فیلم

بن سلمان به پدر مامور فقید در حادثه تروریستی کاخ السلام چه گفت؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال حمله تروریستی که چند روز گذشته در کاخ السلام در جده عربستان رخ داد، دو مامور امنیتی از جمله گروهبان یکم عبدالله بن فیصل السبیعی و استوار حماد بن شلاح المطیری جان خود را از دست دادند، همچنین گروهبان اول احمد صالح القرنی ، عبدالله هندی السبیعی و استوار ولید بن علی شامی شدیدا دچار جراحت شدند.

پس از بررسی های پلیس عربستان هویت شخص مهاجم مشخص شد. او منصور بن حسن بن علی آل فهید العامری 28 ساله است که با 3کوکتل مولوتف و یک قبضه مسلسل کلاشینکوف به این کاخ که در جده واقع شده حمله کرد.

پس از این حادثه محمد بن سلمان یک گفتگوی تلفنی با فیصل پدر عبدالله السبیعی برقرار کرد و به او گفت: ما درسهای بسیاری از این حادثه گرفتیم اما افرادی که در این راه جان خود را از دست دادند در راه خدا به شهادت رسیدند.

عبدالله السیبعی در پاسخ به ولیعهد عربستان گفت: من و فرزندانم در راه میهن، ملک سلمان و دین جانمان را فدا خواهیم کرد.

بن سلمان: رو سفید باشی ای پدر که آنها با شجاعت خود عزم و اراده ما را افزایش دادند و می خوام از دو مورد آگاه باشی ، اول اینکه انتقام خون پسرت را از تمام تروریستهای حاضر در عربستان خواهم گرفت و ثانیا اینکه از شما درخواست دارم من را نیز عضوی از خانواده خویش بدانی.

 انتهای پیام/

آنچه میان بن سلمان و پدر یکی از قربانیان حادثه کاخ السلام گذشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بن سلمان به پدر مامور کشته شده در حادثه تروریستی کاخ السلام چه گفت؟+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..