تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقاشی پشت شیشه در ضریح خیمه گاه امام سجاد (ع) آغاز شد

اجرای هنر نقاشی پشت شیشه در ضریح امام سجاد (ع) آغاز شدمرضیه کمانیان مدرس هنر‌های سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آغاز کار هنر نقاشی پشت شیشه در داخل ضریح خیمه گاه امام سجاد (ع) خبر داد و اظهار داشت: این اولین بار است که نقاشی پشت شیشه در ضریح مطهر امامان شیعه کار می‌شود.

وی افزود: نقوش تزئینی و خط به صورت نقاشی پشت شیشه در ضریح مطهر امام چهارم در حال اجرا است.

این استاد هنر‌های سنتی و نقاشی پشت شیشه خاطرنشان کرد: در این پروژه که طراحی آن از استاد منصور تامسون است، معصومه کریمیان از مدرسان نقاشی پشت شیشه وی را همراهی می‌کند.

شایان ذکر است؛ نقاشی پشت شیشه هنری وارداتی بوده که بلافاصله بعد از ورود به کشور، بومی شده است. هنرمند در این نوع نقاشی ابتدا جزئیات و ظرایف کار را انجام می‌دهد و سپس به رنگ‌های اصلی و رنگ‌آمیزی می‌پردازد.

گفتنی است پیش از این رئیس ستاد عتبات عالیات استان فارس اعلام کرد ساخت ضریح خیمه‌گاه امام سجاد (ع) در کربلا توسط هنرمندان شیرازی انجام می شود.

 


انتهای پیام/

آغاز نقاشی پشت شیشه در ضریح خیمه‌گاه امام سجاد (ع)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقاشی پشت شیشه در ضریح خیمه گاه امام سجاد (ع) آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..