تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : به نیمار کمک می کنیم برنده توپ طلا شود

اشتراک گذاری در فیسبوک

توئیت

ورزش سه: اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن، به نیمار، ستاره برزیلی تیمش، اطمینان داد که همه اعضای این باشگاه تمام تلاش شان را برای رسیدن توپ طلا به او خواهند کرد.

 نیمار در تابستان اخیر با انتقالی ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست و بسیاری این تصمیم او را برای خارج شدن از زیر سایه مسی تعبیر کردند.

این ستاره برزیلی از زمان پیوستن به پی اس جی نمایش های بسیار خوبی داشته و به نظر می رسد رسیدن توپ طلا به او، برای سایر اعضای این باشگاه هم اهمیت زیادی دارد.

به نیمار کمک می کنیم برنده توپ طلا شود

امری به خبرنگاران گفت:” نیمار بازیکن بسیار باکیفیتی است. او می تواند برنده توپ طلا هم شود. ما برای او بهترین ها را می خواهیم. ما می خواهیم به او کمک کنیم تا او برنده این جایزه شود.

در حال حاضر بازیکنان خوب زیادی در فوتبال حضور دارند اما ما قصد داریم کمک کنیم تا او به یک کاندیدای مهم تبدیل شود و این جایزه را ببرد.”

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : ورزش در بارداری، نکات/ صدای دکتر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : به نیمار کمک می کنیم برنده توپ طلا شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..