تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : شروع مقتدرانه غیرت در فوتسال لیگ قهرمانان اروپا :: ورزش سه

اشتراک گذاری در فیسبوک

توئیت

کد خبر: ۱۴۶۷۰۰۵/۴۰

زمان: ۲۲:۴۴  
۱۳۹۶/۰۷/۲۰

بازدید: ۳,۲۵۲

نماینده قزاقستان صعود مقتدرانه ای در مسابقات اروپایی داشت.

به گزارش “ورزش سه”، غیرت قزاقستان که فصل گذشته به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید به عنوان قهرمان لیگ قزاقستان با تیم های پسکارا ایتالیا(قهرمان لیگ)، دینامو مسکو روسیه(قهرمان لیگ) و استالیزا مینسک بلاروس هم دسته شد.


غیرت در شروع مسابقات در اولین شب  موفق شد با نتیجه ۵ بر یک پسکارای ایتالیا را شکست دهد اما در این دیدار طیبی ستاره ایرانی موفق به گلزنی نشد.


طیبی اما در دومین دیدار مرحله دستهی با به ثمر رساندن دو گل نقش پر رنگی در پیروزی ۷ بر ۲  غیرت برابر دینامو مسکو که عصر روز پنجشنبه برگزار شد داشت تا درخشش او از دومین دیدار آغاز شود.


یاران طیبی در فصل گذشته لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به مقام سوم رسیدند اما در فصل جاری به دنبال عنوان قهرمانی این مسابقات هستند.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : کریمویی: درباره استعفای تقوی تصمیم می‌گیریم :: ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : شروع مقتدرانه غیرت در فوتسال لیگ قهرمانان اروپا :: ورزش سه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..