تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب­‌های سه دوره­ دو سالانه مجسمه سازی منتشر شد

کتاب­‌های سه دوره­ دو سالانه مجسمه سازی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب‌های دوره‌های پنجم تا هفتم دوسالانه مجسمه سازی تهران همزمان با هفتمین دوسالانه منتشر شد و در اختتامیه دوسالانه هفتم ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۱ مهر در موزه هنرهای معاصر تهران رونمایی می‌شود.

کتاب­ هفتمین دوسالانه­ مجسمه­ سازی تهران شامل ۷۸ اثر بخش مسابقه با تم «وضعیت» و ۱۸ اثر مدعوین همزمان با اختتامیه­ دوسالانه منتشر شد.

ششمین دوسالانه­ مجسمه­ سازی تهران سال ۱۳۹۰ برگزار شد و در آن سال ماکت کتاب آماده شد اما کتاب منتشر نشد و حالا همزمان با هفتمین دوسالانه کتاب دوره­ ششم نیز انتشار یافت.

پنجمین دوسالانه­ مجسمه ­سازی تهران ۱۰ سال پیش یعنی در سال ۱۳۸۶ برگزار شد اما کتاب این دوسالانه منتشر نشد. با پیگیری برگزارکنندگان هفتمین دوسالانه اطلاعات و تصاویر پنجمین دوسالانه تهیه و گردآوری و کتاب پنجمین دوسالانه نیز همزمان با اختتامیه­ دوسالانه­ هفتم منتشر شد.

با انتشار کتاب این سه دوره­ دوسالانه، مستند سازی و امکان بررسی دوسالانه­ ها و تحول آن ­ها فراهم شده است.

بازدید رییس دانشگاه هنر از هفتمین دوسالانه مجسمه سازی

رییس دانشگاه هنر و جمعی از استادان و مدیران این دانشگاه عصر چهارشنبه ۱۹ مهر از هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران در موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کردند.

تعدادی از هنرمندان شرکت کننده در هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه هنر هستند.

هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران با ۷۸ اثر در بخش رقابتی و ۱۸ اثر مدعو در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده است و اختتامیه دوسالانه جمعه ۲۱ مهر ساعت ۱۸ در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب­‌های سه دوره­ دو سالانه مجسمه سازی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..