تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علاقه مندی مویس به هدایت تیم ملی اسکاتلند

۶۱۳۷۲۵

۶۹  بازدید

مویس علاقه مند است تا هدایت تیم ملی کشورش را به دست بگیرد.

وبسایت نود: اسکای مدعی شده است دیوید مویس سرمربی سابق منچستریونایتد از حضور در تیم ملی اسکاتلند استقبال می کند. مویس ۵۴ ساله اگرچه متولد اسکاتلند است ولی هرگز در تیم های لیگ داخلی اسکاتلند و یا سطوح ملی اسکاتلند، مربیگری نکرده است.

تیم ملی اسکاتلند بعد از آن که نتوانست جواز صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ را کسب کند با استراکان قطع همکاری کرد و حالا به دنبال گزینه جانشین برای وی است.

مویس بعد از آن که فصل قبل همراه با ساندرلند به چمپیونشیپ سقوط کرد، با این باشگاه قطع همکاری کرد و از آن موقع به بعد، هدایت تیمی را در دست نگرفته است. مویس بعد از ۱۱ سال حضور در اورتون، راهی منچستریونایتد شد، سپس به سوسیداد رفت و بعد هم در ساندرلند مشغول به کار شد ولی در هیچ یک از سه تیم اخیر خود به توفیق نرسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علاقه مندی مویس به هدایت تیم ملی اسکاتلند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..