تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلید درمان مرگبارترین بیماری جهان کشف شد/نظر ترامپ درباره پایبندی ایران به برجام مهم نیست/دمنوش‌هایی که سکته مغزی را در نطفه خفه می‌کنند/ کلاف پیچیده استخدام معلمان در آموزش و پرورش

مهم‌ترین عوامل بروز سردرد/ چرا نسل چهارم انقلاب برای پست‌های مدیریتی آماده نیستند؟/ قوی‌ترین بمب‌های خانگی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن/آخرین جزئیات توسعه پارک‌های علم و فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

کلید درمان مرگبارترین بیماری جهان کشف شد
کارشناسان در جدیدترین پژوهش‌های خود دریافتند انجام برخی ورزش‌ها می‌تواند سبب کاهش عوارض جانبی ناشی از بیماری‌های مرگبار شود.

نظر ترامپ درباره پایبندی ایران به برجام مهم نیست/ با خروج آمریکا از برجام، مجاز به هر اقدامی هستیم
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: نظر ترامپ درباره پایبندی ایران به برجام مهم نیست، ملاک، نظر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

کلاف پیچیده استخدام معلمان در آموزش و پرورش
بسیاری از مسئولین وزارت آموزش و پرورش اذعان دارند که مساله تامین نیروی انسانی در این وزارت‌خانه تبدل به مشکلی لاینحل شد است.

دمنوش‌هایی که سکته مغزی را در نطفه خفه می‌کنند
نوشیدن دمنوش‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف دارند.

خطر شیوع حملات میگرن در کارمندان
یک متخصص داخلی گفت: در کارمندان، امکان شیوع میگرن بیشتر است و این افراد به از‌ای هر یک ساعت باید حرکات ورزشی سر و گردن را انجام دهند.

تعلل دولت در معرفی وزیر علوم توجیهی ندارد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به ناراحتی نمایندگان مجلس از دولت به دلیل تعلل در معرفی وزیر علوم گفت: تعلل دولت در معرفی وزیر علوم توجیهی ندارد.

ابتلای ۵۰۰ نفر به سل مادرزادی در دنیا
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری از ابتلای ۵۰۰ نفر به سل مادرزادی در دنیا خبر داد.

ثبت نام بیش از ۲۲ هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت دکترای ۹۶
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا امروز بیش از ۲۲ هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت دکترای ۹۶ ثبت نام کرده اند.

جریان طب ایرانی اسلامی را تضعیف نکنیم
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه جوشش طب ایرانی اسلامی در بستر تمدن اسلامی بوده است، گفت: جریان طب ایرانی اسلامی را تضعیف نکنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلید درمان مرگبارترین بیماری جهان کشف شد/نظر ترامپ درباره پایبندی ایران به برجام مهم نیست/دمنوش‌هایی که سکته مغزی را در نطفه خفه می‌کنند/ کلاف پیچیده استخدام معلمان در آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..