تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشتر از 3 روز در خانه عراقی ها نمانید/جریمه سنگین برای اقامت غیرمجاز زائران/ضریب هوشی ترامپ چقدر است/خطرناک‌ترین زن تروریست عضو گروه داعش به هلاکت رسید/پتوی سربازی؛ جدیدترین مد لباس سلبریتی‌ها

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

فرودگاه هایی که تعداد کمی از خلبان ها جرات فرود آمدن در آن را دارند/در تجمع بزرگ دوقلوهای ایرانی در تهران چه گذشت؟/مقصد بعدی تروریست‎ها کجاست؟/اظهارات جنجالی خواننده مشهور پاپ درباره حامد همایون

بیشتر از 3 روز در خانه عراقی ها نمانید/جریمه سنگین برای اقامت غیرمجاز زائران
سرکنسول ایران در کربلا گفت: ورود به خاک عراق بدون ویزا یا بدون ثبت مهر ورود به‌عنوان ورود غیرقانونی تلقی شده و حداقل سه سال زندانی در پی دارد.

ضریب هوشی ترامپ چقدر است؟
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چقدر درباره ضریب هوشی حرف می‌زند؟ جواب: خیلی زیاد. ترامپ همین چند روز پیش مدعی شد که ضریب هوشی‌ او از رکس تیلرسون، وزیر خارجه‌اش بالاتر است و تیلرسون را به چالش هوش دعوت کرد.

ضریب هوشی ترامپ چقدر است؟

خطرناک‌ترین زن تروریست عضو گروه داعش به هلاکت رسید+ عکس
نیروهای آمریکایی خبر دادند، معروف‌ترین زن تروریست انگلیسی عضو داعش در حملات هوایی در مرز عراق و سوریه کشته شد.

پتوی سربازی؛ جدیدترین مد لباس سلبریتی‌ها +عکس
لباس آوانگارد جناب حصاری از یک پتوی سربازی،شلوار جین خاکی و پوتین‌ها بشدت کهنه و یک تی شرت تاناکورایی تشکیل شده است،تا ایشان آوانگاردتر از بقیه هنرمندان و مردم ایران به نظر برسند.

فوتبالیست سرشناس، رئیس جمهور شد+عکس
ژرژ وه‌آ، ستاره اسبق تیم فوتبال آث میلان ایتالیا به عنوان رئیس جمهور جدید کشور لیبریا انتخاب شد.

عجیب و نامعمول ترین خوراکی که مردم آمریکا می خورند+عکس
با اینکه کشورهایی مانند چین و هند را در خوردن غذاهای عجیب و غریب می شناسند ، اما رستورانی در آمریکا هست که خوراکی های عجیبی در آن سرو می شود.

باشگاه خبرنگاران - عجیب و نامعمول ترین خوراکی که مردم آمریکا می خورند+عکس

کوچک کردن شکم در ۱۴ روز با خوردن آب این میوه!!
شکم برجسته یکی از مشکلاتی است که بسیاری افراد با آن درگیر هستند. اگر شما هم شکم برجسته و بزرگی دارید به شما پیشنهاد می کنیم با خوردن آب این میوه ۱۴ روزه شکم تان را کوچک کنید.

حضور آیت‌الله خامنه‌ای بر مزار حافظ +عکس
به مناسبت ۲۰ مهرماه روز بزرگداشت حافظ شیرازی عکسی از حضور رهبر انقلاب بر مزار حافظ شیرازی در سال ۱۳۶۷ را مشاهده می کنید.

۱۰ راز موفقیت از زبان بزرگان فوتبال جهان
بازیکنان بزرگ جهان، موفقیت در فوتبال را از زاویه‌های مختلفی می‌بینند.

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشتر از 3 روز در خانه عراقی ها نمانید/جریمه سنگین برای اقامت غیرمجاز زائران/ضریب هوشی ترامپ چقدر است/خطرناک‌ترین زن تروریست عضو گروه داعش به هلاکت رسید/پتوی سربازی؛ جدیدترین مد لباس سلبریتی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..