تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از «مالاریا» در سینمای ایران تا اجرای رایگان تئاتر برای عموم مردم

از «مالاریا» در سینمای ایران تا اجرای رایگان تئاتر برای عموم مردمبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

سینمایی آخر هفته

آخرین ساخته پرویز شهبازی که تا کنون توانسته موفقیت‌های بسیاری در جشنواره های معتبر بین‌المللی کسب کند، از 12 مهر ماه در سراسر کشور اکران شده است و پایان این هفته فرصت مناسبی است تا به تماشای این فیلم سینمایی بنشینید.

بازیگران: ساعد سهیلی، آزاده نامداری، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، سیامک ادیب، علیرضا استادی.

خلاصه داستان فیلم:

داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و ...

تئاتر آخر هفته

نمایش «عطش آتش» به نویسندگی حسین مهکام و کارگردانی امیر احمد رحمتی در پارک ولایت روی صحنه می‌رود.

این نمایش مذهبی که مدت زمان آن 100 دقیقه است، قرار است هر شب در پارک ولایت میزبان 1200 نفر مخاطب باشد. گروه دلیل اجرای نمایش در فضای خیمه‌گاه پارک را وجود صحنه‌های ویژه‌ای اعلام کرده که از جلوه‌های ویژه برخوردار است.

این نمایش هر شب رأس ساعت 20، از پنجشنبه 20 مهرماه به مدت بیست شب روی صحنه می‌رود. بلیت این نمایش رایگان است.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم «گل‌های داوودی» به کارگردانی رسول صدر عاملی، جمعه 21 مهرماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: عباس صفاری، در جریان بروز مشاجره با دوست خود باعث مرگ ناگهانی وی شده و به 25 سال حبس محكوم می‌شود. با سپری شدن 20 ساله محكومیت و عفو 5 ساله آخر، قرار آزادی عباس صادر می‌گردد. اما روز موعود در شرایطی كه همگان منتظر آزادی عباس هستند استوار هدایت خبر مرگ ناگهانی عباس را به همسرش، عصمت می‌دهد. اما عصمت از گفتن حقیقت به فرزند نابینای خود، جواد كه در آستانه برگزاری مراسم ازدواجش قرار دارد خودداری می‌كند....

جمشید مشایخی، داوود رشیدی و بیژن امکانیان بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/


پیشنهاد فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان برای تعطیلات آخر هفته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از «مالاریا» در سینمای ایران تا اجرای رایگان تئاتر برای عموم مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..