تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محسن چاوشی به خبر محکوميت سينا سرلک + عکس

واکنش محسن چاوشی به خبر محکوميت سينا سرلک + عکس به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درگیری این روزهای رضا صادقی، سینا سرلک و علی لهراسبی با یک شاکی خصوصی بالا گرفته، ادعای اردلان سرافزار، شاعر ترانه‌های " سوغاتی " و " قطعه برخیز " مبنی بر سرقت ادبی این سه خواننده از او دلیل اصلی این تنش‌ها عنوان شده است.

در این بین  دهقان،  مدیر برنامه‌ سینا سرلک، با اشاره به اقامت موقت این خواننده موسیقی ایرانی در خارج از کشور گفت: «ما از این طرح شکایت و برگزاری دادگاه بی‌اطلاع بودیم و امروز از طریق رسانه‌ها در جریان حکم صادرشده قرار گرفتیم، این حکم دادگاه غیابی بوده و قابل تجدیدنظرخواهی است و در اسرع وقت از طریق وکیل سینا سرلک به آن اعتراض خواهیم کرد.

بر همین اساس ، محسن چاووشی، چهره نام‌آشنای موسیقی پاپ در صفحه اینستاگرامش، به این موضوع واکنش نشان داده و نوشت:

واکنش اينستاگرامي محسن چاوشي به خبر محکوميت سينا سرلک + عکس

انتهای پیام/

پست حمایتی محسن چاووشی از سینا سرلک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محسن چاوشی به خبر محکوميت سينا سرلک + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..