تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیر اخلاقی‌ترین عادت بشر چیست ؟ + عکس

غیر اخلاقی‌ترین عادت بشر چیست ؟ + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پست‌های اخلاقی صفحه اینستاگرام پرویز پرستویی، بازیگر نام‌آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون، حالا دیگر کاربران زیادی را در فضای مجازی به خود علاقه‎مند کرده است؛ مطالبی ساده اما فراگیر که تلنگر اخلاقی خوبی است بر برخی عادات ناپسند و شایع روزگار ما.

این بار پرستویی به سراغ موضوع قضاوت رفته است؛ عادتی شایع که بسیاری از ما روزانه و به تکرار سرگرم آنیم. 

پرویز پرستویی در اینستاگرام خود نوشت: " غیر اخلاقی‌ترین عادت بشر این‌ است که مدام و بی وقفه، درباره هرکس و پیش از آنکه بفهمد و درک کند قضاوت می‌کند ...! این آمادگی پرشور برای قضاوت کردن، نفرت انگیزترین حماقت و مخرب ترین شرارت‌هاست ...! میلان کوندرا
وصیت خیانت شده ".

پرویز پرستویی از

انتهای پیام/

آخرین پست اینستاگرامی پرویز پرستویی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیر اخلاقی‌ترین عادت بشر چیست ؟ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..